Gıdı Germe

Kişinin fazla kilo alıp vermesi, ilerleyen yaşı, yanlış uygulama yapılan medikal tedavi ve masajlar ile birlikte boyun altı dediğimiz gıdı bölgesinde sarkmalar ve kırışıklar oluşabilmektedir. Bu sarkmalar ve kırışıkları Gıdı Germe Ameliyatı ile giderilmek hedeflenmektedir. Cerrahi Germe Ameliyatı; kulak arkasından yapılan kesi işlemi ile başlanır fazla sarkan ya da kırışan deri gerilerek estetik dikişi atılmak suretiyle operasyon tamamlanır. Cerrahi olmayan işlemler de mevcut. Teknolojinin ilerlemesi ile HiFU gibi cihazlar hastalar tarafından talep görmektedir. Kişinin Kırışıklık duruma göre uzmanlar tarafından tedavi planı oluşturulur. Bu işlem seans seans yapılan bir işlem olup belirli bir zamana ihtiyaç vardır. Cerrahi ile kesin sonucu ilk 1 ay içerisinde almak mümkündür. Cerrahi olmayan uygulamalarda ise 6-12 ay kadar beklenilmesi gerekmektedir.

Cerrahi Gıdı Germe Ameliyatı Ağrılı Bir İşlem Midir?

Genel Anestezi Altında yapılan bu işlem ile ilk 3 gün hafif bir ağrı hissedilir. 3 gün sonra ağrılar tamamen geçmektedir.

HiFu İşlem Sonrası Ağrı olur Mu?

Bu işlem sonrası herhangi bir ağrı hissedilmemektedir.

Cerrahi Gıdı Germe Ameliyatı Sonrası Ödem Olur Mu?

Tüm estetik operasyonlarında olduğu gibi bu operasyonda da ilk 3 ay ödem beklenir. Bu ödemler korse, bandaj ya da masaj takviyesiyle süresi kısaltılmaya çalışılmaktadır.

Cerrahi Gıdı Germe Ameliyat Fiyatı Nedir?

Gıdı germe ameliyat fiyatları belirlenecek yöntem ve prosedürlere göre fiyatı değişmekte olup doğru bir fiyat için uzmanlarımız ile görüşebilirsiniz.