Orta Yüz Germe

İlerleyen Yaş, Fazla Kilo alıp verme, yanlış uygulanan medikal tedavi ya da kozmetik ürünler nedeniyle derinin elastikiyet kaybının oluşması ve bu oluşum ile birlikte yanak ve gıdı bölgenin sarkması kaçınılmaz olmaktadır. Bu sarkma ve kırışıkları gidermek için cerrahi yöntemler ya da fransız askı uygulamaları bulunmaktadır. Sarkmanın boyutuna göre prosedürler uzmanlar tarafından belirlenir ve işleme başlanır. Cerrahi operasyon fazla derinin alınmasını ve kasların sabitleme işlemini tanımlamaktadır. Fransız askı gibi uygulamalar ise yarı kalıcı uygulamalar olup 1,5-2 sene kadar derinin gerginlik hissi verilmesini sağlayan uygulamalardır.

Yüz germe ameliyatı sonrası ağrı olur mu?

Yüz germe ameliyatı sonrası ilk 1 hafta hafif ağrı ve aşırı ödem olabilmektedir. Bunu gidermek için hastaya ilaç tedavisi ve korse verilmektedir. 1 hafta sonra ağrı azalarak yok olmaktadır.

Yüz Germe Ameliyatı Anestezi Altında Mı Yapılır?

Cerrahi yüz germe ameliyatı genel anestezi altında yapılan 2-5 saat arası değişen süresi bulunan bir operasyon türüdür.

Yüz Germe Ameliyatı Sonrası İz Kalır Mı?

Kesi yapılan bölgeler görünmeyecek kısımlardan seçilmektedir. Bu sebeple iz kalan bölgeler saç dibi, kulak önü/arkası gibi bölgeler olup buradaki izle 2 sene sonra %90 azalmaktadır.

Yüz Germe Ameliyat Fiyatları Nedir?

Yüz Germe Ameliyat fiyatları operasyon prosedürlerinin farklılıklarına göre belirlendiği için kişiden kişiye göre değişmektedir. Bu sebeple doğru fiyat alabilmek için lütfen uzmanlarımız ile iletişime geçiniz.